DOPRAVA

Zásilkovna - vyzvednutí na pobočce: 19 - 39 Kč podle hodnoty objednávky 89 Kč na Slovensko

Nejlevnější doručení na adresu - přepravní služba: 85 Kč

DPD - doručení na adresu: 89 Kč

GLS

ParcelSHOP: 89 Kč
Doručení na adresu: 99 Kč

dobírka + 20 (Zásilkovna 15) Kč

V případě objednávky různého zboží vám může být zboží zasláno ve více zásilkách a doprava navýšena o 50 Kč.

Při objednávce od 1500,- Kč je doprava zdarma.

MINIMÁLNÍ HODNOTA OBJEDNÁVKY JE 100 Kč

PLATBY

- bankovním převodem nebo QR kódem, který je zobrazen v emailu

- dobírkou pouze do částky 3000 Kč, jinak bankovním převodem 

DODÁNÍ: Doba dodání činí do 5 pracovních dnů, ve většině případů jsou to 3-4 dny.

Pro platbu převodem je zboží rezervováno po dobu 3 dnů. 

POKUD MÁTE ZÁJEM ZAKOUPIT VĚTŠÍ MNOŽSTVÍ PRODUKTŮ NEŽ LZE OBJEDNAT, KONTAKTUJTE NÁS NA EMAIL INFO@CLEMENTA.CZ A MY VÁM SDĚLÍME MOŽNOSTI A DOSTUPNOST.

DOPORUČENÍ

1. Při přebírce zboží si pečlivě zkontrolujte (před podpisem potvrzení o převzetí), že je zásilka nepoškozena. Někdy je poškození zjevné již při ohlédnutí zvenčí. Jeví-li zásilka známky sebemenšího poškození, informujte o této skutečnosti přepravce. Poškození doporučujeme zdokumentovat - vyfotit, stejně jako v případě vnějšího poškození zásilku před přepravcem otevřít - pro zjištění rozsahu poškození.

2. Jakékoli poškození je nutné s přepravcem sepsat formou Zápisu o škodě a přípisem do doručujícího listu dopravce. Bez tohoto zápisu nebo v případě, že dopravce odmítl tento zápis vyhotovit, zásilku nepřebírejte.

3. Samostatný zápis o škodě nebo přípis o škodě do potvrzení o předání zásilky je podkladem pro uplatnění práv poškozené strany.

4. Reklamační řízení se řídí platnými předpisy. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Jedná-li se o dopravu mimo území ČR, je nutné nás kontaktovat na tel. +420 721347531 nebo emailem na info@clementa.cz.