Antistresový míček pomůže zbavit se stresu, zároveň též rozvíjí zručnost...
Antistresový míček pomůže zbavit se stresu, zároveň též rozvíjí zručnost...
Masáží metličkou navodíte příjemný pocit uvolnění a pohody. Účinně...
Antistresový míček pomůže zbavit se stresu, zároveň též rozvíjí zručnost...
Antistresový míček je osvědčená relaxační i pomůcka, která pomáhá zbavit...
Nafukovací umyvadlo je zdravotní pomůcka, která slouží k usnadnění...
Prosíme, abyste dobírku hradili hotově, při platbě kartou nám vznikají další poplatky.
Abychom mohli udržet nízké ceny dopravy, které jsou dotovány, balíme zboží do použitých obalů. Věříme, že tato ekologická varianta není překážkou.
Při objednávce od 1500,- Kč je doprava zdarma.
V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. V případě odmítnutí převzetí zboží kupujícím je prodávající povinen vrátit kupujícímu zaplacenou částku za zboží. Prodávající má právo naúčtovat kupujícímu náklady na dopravu ve výši dvojnásobku skutečných nákladů na doručení.
MINIMÁLNÍ HODNOTA OBJEDNÁVKY JE 100 Kč
Pro platbu převodem je zboží rezervováno po dobu 3 dnů.
POKUD MÁTE ZÁJEM ZAKOUPIT VĚTŠÍ MNOŽSTVÍ PRODUKTŮ NEŽ LZE OBJEDNAT, KONTAKTUJTE NÁS NA EMAIL INFO@CLEMENTA.CZ A MY VÁM SDĚLÍME MOŽNOSTI A DOSTUPNOST.
DOPORUČENÍ
1. Při přebírce zboží si pečlivě zkontrolujte (před podpisem potvrzení o převzetí), že je zásilka nepoškozena. Někdy je poškození zjevné již při ohlédnutí zvenčí.
Jeví-li zásilka známky sebemenšího poškození, informujte o této skutečnosti přepravce. Poškození doporučujeme zdokumentovat - vyfotit, stejně jako v případě vnějšího poškození zásilku před přepravcem otevřít - pro zjištění rozsahu poškození.
2. Jakékoli poškození je nutné s přepravcem sepsat formou Zápisu o škodě a přípisem do doručujícího listu dopravce. Bez tohoto zápisu nebo v případě, že dopravce odmítl tento zápis vyhotovit, zásilku nepřebírejte.
3. Samostatný zápis o škodě nebo přípis o škodě do potvrzení o předání zásilky je podkladem pro uplatnění práv poškozené strany.
4. Reklamační řízení se řídí platnými předpisy. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Jedná-li se o dopravu mimo území ČR, je nutné nás kontaktovat na tel. +420 721347531 nebo emailem na info@clementa.cz.
Měli byste se přihlásit k zákaznickému účtu
Přihlásit senebo
Zaregistrovat se