DOPRAVA

Zásilkovna - vyzvednutí na pobočce: 15 - 55 Kč podle hodnoty objednávky

Prosíme, abyste dobírku hradili hotově, při platbě kartou nám vznikají další poplatky.

Balíkovna - vyzvednutí na pobočce: 10 - 50 Kč podle hodnoty objednávky

dobírka + 15 Kč

GLS - doručení na adresu: 50 - 90 Kč podle hodnoty objednávky, ParcelSHOP: 39 - 49 Kč

dobírka + 15 Kč

V případě objednávky různého zboží vám může být zboží zasláno ve více zásilkách a doprava navýšena o 50 Kč.

Abychom mohli udržet nízké ceny dopravy, které jsou dotovány, balíme zboží do použitých obalů. Věříme, že tato ekologická varianta není překážkou. 

V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. V případě odmítnutí převzetí zboží kupujícím je prodávající povinen vrátit kupujícímu zaplacenou částku za zboží. Prodávající má právo naúčtovat kupujícímu náklady na dopravu ve výši dvojnásobku skutečných nákladů na doručení.

MINIMÁLNÍ HODNOTA OBJEDNÁVKY JE 100 Kč

PLATBY

- bankovním převodem nebo QR kódem, který je zobrazen v emailu

DODÁNÍ: Doba dodání činí do 5 pracovních dnů, ve většině případů jsou to 3-4 dny.

Pro platbu převodem je zboží rezervováno po dobu 3 dnů. 

POKUD MÁTE ZÁJEM ZAKOUPIT VĚTŠÍ MNOŽSTVÍ PRODUKTŮ NEŽ LZE OBJEDNAT, KONTAKTUJTE NÁS NA EMAIL INFO@CLEMENTA.CZ A MY VÁM SDĚLÍME MOŽNOSTI A DOSTUPNOST.

DOPORUČENÍ

1. Při přebírce zboží si pečlivě zkontrolujte (před podpisem potvrzení o převzetí), že je zásilka nepoškozena. Někdy je poškození zjevné již při ohlédnutí zvenčí.

Jeví-li zásilka známky sebemenšího poškození, informujte o této skutečnosti přepravce. Poškození doporučujeme zdokumentovat - vyfotit, stejně jako v případě vnějšího poškození zásilku před přepravcem otevřít - pro zjištění rozsahu poškození.

2. Jakékoli poškození je nutné s přepravcem sepsat formou Zápisu o škodě a přípisem do doručujícího listu dopravce. Bez tohoto zápisu nebo v případě, že dopravce odmítl tento zápis vyhotovit, zásilku nepřebírejte.

3. Samostatný zápis o škodě nebo přípis o škodě do potvrzení o předání zásilky je podkladem pro uplatnění práv poškozené strany.

4. Reklamační řízení se řídí platnými předpisy. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Jedná-li se o dopravu mimo území ČR, je nutné nás kontaktovat na tel. +420 721347531 nebo emailem na info@clementa.cz.