DOPRAVA

GLS - doručení na adresu a ParcelSHOP: 99 Kč

dobírka + 30 Kč

Zásilkovna

vyzvednutí na pobočce: 40 - 80 Kč podle hodnoty objednávky (nad 1500 Kč zdarma)

dodání na adresu: 30 - 90 Kč podle hodnoty objednávky

dobírka + 21/23 Kč (nad 1500 Kč zdarma)

Prosíme, abyste dobírku hradili hotově, při platbě kartou nám vznikají další poplatky.

Zpětná zásilka: 57 Kč

Balíkovnavyzvednutí na pobočce: 20 - 60 Kč podle hodnoty objednávky (nad 1500 Kč zdarma)

dobírka + 19 Kč (nad 1500 Kč zdarma)

V případě objednávky zboží od různých dodavatelů vám může být zboží zasláno ve více zásilkách a doprava navýšena o 50 Kč.

Doprava zdarma na adresu od objednávky zboží v hodnotě nad 1990 Kč.

Abychom mohli udržet nízké ceny dopravy, balíme zboží do použitých obalů. 

V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. V případě odmítnutí převzetí zboží kupujícím je prodávající povinen vrátit kupujícímu zaplacenou částku za zboží. Prodávající má právo naúčtovat kupujícímu náklady na dopravu ve výši dvojnásobku skutečných nákladů na doručení.

MINIMÁLNÍ HODNOTA OBJEDNÁVKY JE 200 Kč

PLATBY

- bankovním převodem (k dispozici QR kód v emailu)

DODÁNÍ: Doba dodání činí u GLS 1-2 pracovní dny, u Zásilkovny a Balíkovny cca 3-5 pracovních dnů.

POKUD MÁTE ZÁJEM ZAKOUPIT VĚTŠÍ MNOŽSTVÍ PRODUKTŮ NEŽ LZE OBJEDNAT, KONTAKTUJTE NÁS NA EMAIL INFO@CLEMENTA.CZ A MY VÁM SDĚLÍME MOŽNOSTI A DOSTUPNOST.

DOPORUČENÍ

1. Při přebírce zboží si pečlivě zkontrolujte (před podpisem potvrzení o převzetí), že je zásilka nepoškozena. Někdy je poškození zjevné již při ohlédnutí zvenčí.

Jeví-li zásilka známky sebemenšího poškození, informujte o této skutečnosti přepravce. Poškození doporučujeme zdokumentovat - vyfotit, stejně jako v případě vnějšího poškození zásilku před přepravcem otevřít - pro zjištění rozsahu poškození.

2. Jakékoli poškození je nutné s přepravcem sepsat formou Zápisu o škodě a přípisem do doručujícího listu dopravce. Bez tohoto zápisu nebo v případě, že dopravce odmítl tento zápis vyhotovit, zásilku nepřebírejte.

3. Samostatný zápis o škodě nebo přípis o škodě do potvrzení o předání zásilky je podkladem pro uplatnění práv poškozené strany.

4. Reklamační řízení se řídí platnými předpisy. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Jedná-li se o dopravu mimo území ČR, je nutné nás kontaktovat na tel. +420 721347531 nebo emailem na info@clementa.cz.