Nejprodávanější produkty

Nalepovací tabule 45x200 cm
Nalepovací tabule 45x200 cm

Nalepovací tabuli lze snadno nalepit na stěnu, děti na ni mohou kreslit,...

199 Kč
Teleskopická lžíce na boty
Teleskopická lžíce na boty

Teleskopická lžíce na boty

249 Kč

DOPRAVA

Zásilkovna

vyzvednutí na pobočce: 20 - 50 Kč podle hodnoty objednávky

dodání na adresu: 30 - 80 Kč podle hodnoty objednávky

dobírka + 20 Kč 

Zpětná zásilka/vratka: 57 Kč

Česká pošta
Balíkovna
vyzvednutí na pobočce: 10 - 40 Kč podle hodnoty objednávky

dodání na adresu: 40 - 90 Kč podle hodnoty objednávky

dobírka + 20 Kč 

WEDO na adresu: 30 - 70 Kč podle hodnoty objednávky

GLS - doručení na adresu/ParcelSHOP a PPL: 99 Kč

dobírka + 30 Kč 

Doprava a dobírka zdarma od 1490 Kč

V případě objednávky zboží od různých dodavatelů vám může být zboží zasláno ve více zásilkách a doprava navýšena o 50 Kč.

Doprava zdarma na adresu od objednávky zboží v hodnotě nad 1490 Kč.

Abychom mohli udržet nízké ceny dopravy, balíme zboží do použitých obalů. 

V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

V případě odmítnutí převzetí/nevyzvednutí zboží kupujícím je prodávající povinen vrátit kupujícímu zaplacenou částku za zboží. Prodávající má právo naúčtovat kupujícímu náklady na dopravu ve výši dvojnásobku skutečných nákladů na doručení.

DODÁNÍ: Doba dodání činí u GLS/PPL 1-2 pracovní dny, u Zásilkovny, Pošty/Balíkovny a WEDO cca 3-5 pracovních dnů.

Pokud máte zájem zakoupit větší množství produktů než lze objednat, kontaktujte nás prosím emailem a my vám sdělíme možnosti a dostupnost.

MINIMÁLNÍ HODNOTA OBJEDNÁVKY JE 200 Kč

PLATBY

- bankovním převodem na účet č. 322037615/0300 ČSOB (k dispozici QR kód v emailu)

DOPORUČENÍ

1. Při přebírce zboží si pečlivě zkontrolujte (před podpisem potvrzení o převzetí), že je zásilka nepoškozena. Někdy je poškození zjevné již při ohlédnutí zvenčí.

Jeví-li zásilka známky sebemenšího poškození, informujte o této skutečnosti přepravce. Poškození doporučujeme zdokumentovat - vyfotit, stejně jako v případě vnějšího poškození zásilku před přepravcem otevřít - pro zjištění rozsahu poškození.

2. Jakékoli poškození je nutné s přepravcem sepsat formou Zápisu o škodě a přípisem do doručujícího listu dopravce. Bez tohoto zápisu nebo v případě, že dopravce odmítl tento zápis vyhotovit, zásilku nepřebírejte.

3. Samostatný zápis o škodě nebo přípis o škodě do potvrzení o předání zásilky je podkladem pro uplatnění práv poškozené strany.

4. Reklamační řízení se řídí platnými předpisy. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů.